اخبار ویژه هفته کتاب
برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان بروجرد سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد در سال جاری به ریاست حسن بلوریان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان بروجرد در سال جاری به ریاست حسن بلوریان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور  موسی نیکوکار رئیس شورای شهر، امیر جاویدپور شهردار  و سایر اعضای حقیقی و حقوقی عضو انجمن در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد.

در این جلسه مهندس بلوریان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین، به ایراد سخنانی در خصوص اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی پرداخت و  از رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خواست تا ضمن قرائت دستور کار جلسه، گزارشی از وضعیت جلسه قبل و اجرای مصوبات آن ارائه نماید.

داوود پهلوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد  نیز با عرض تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، به قرائت دستور کار جلسه پرداخت و گزارشی از وضعیت مصوبات جلسه قبل ارائه کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان بروجرد پرداخت و مساعدت و مشارکت دستگاههای فرهنگی و اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های مربوط به این مناسبت را خواستار شد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای انجمن به بحث و تبادل نظر و ارائه دیدگاههای خود در چارچوب دستور کار جلسه پرداختند و در پایان پس از تجمیع نظرات، مصوبات مربوطه در 7 بند به تصویب و امضای حاضرین در جلسه رسید.

مساعدت در خصوص پرداخت علی الحساب سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی و انجام تبلیغات محیطی در ایام بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، مشارکت اداره بهزیستی و کتابخانه آستان قدس رضوی در برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته کتاب، مشارکت سپاه شهرستان در انجام تبلیغات بزرگداشت هفته کتاب در تلویزیون شهری و تابلوهای روان، ایجاد ایستگاه کتاب با مساعدت شورای شهر و نواخته شدن زنگ مطالعه در مدارس شهرستان در ایام بزرگداشت هفته کتاب با  همکاری اداره آموزش و پرورش از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 
تعداد بازديد اين صفحه: 65
تمامی حقوق این پورتال متعلق به نهاد کتابخانه های عمومی کشور می باشد

اجرا با : پورتال سازمانی سیگما